Den 1

Úvodní cvičení výzvy

video box

Popis tréninku

Asi všichni, co chodí do fitka a poctivě dřou každou svalovou partii, mohou pozorovat, že drtivá většina se vyhýbá cvikům na stehenní svaly, především pak dřepům. Stačí se zeptat, proč stehna necvičí a rázem dostanete tolik výmluv, že vám na počítání nestačí prsty na obou rukách. Přitom většinou je důvod jediný: lenost, nic jiného! Hluboké dřepy s sebou nesou samozřejmě další úskalí, jako je jeho náročnost, správná technika, odhodlanost, tvrdost apod. Tohle všechno bych shrnul do lenosti. Většina těchto vymlouvačů se soustředí na objem paží, prsních svalů apod., ale už je tak trochu nezajímá symetrická vyváženost těla. Neřeší, že za nějaký čas budou vypadat jako komiksová postavička s velikým vrškem a nohama jako dráty do betonu. Přitom procvičování stehenních svalů ovlivňuje růst dalších svalových partií.

Hodnocení tréninku

Nálada
Náročnost
Kvalita tréninku
Dokončit trénink
  • Moje výživa
  • Moje cesta
    90denní výzvou
  • Záznam
    jídelníčku
  • Doručené příjmy bílkovin, sacharidů a potřeba energie
  • Moje odměny
Nahoru